Vacature – Inkoopadministratie (tijdelijk) 24-40 uur
Als administratief medewerker bij SolarToday ben je samen met je directe collega verantwoordelijk voor de inkoopadministratie. Jij verwerkt de inkooporders in ons systeem (Exact), boekt de ontvangsten, vraagt levertijden na en bewaakt de bestelniveaus. Ook houd je contact met ons magazijn over de te verwachten binnenkomende goederen.
Wat breng jij mee?
• Bezig met of een recent afgeronde Hbo-Opleiding en je hebt minimaal één HBO-stage gedaan
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
• Je werkt nauwkeurig en bent communicatief vaardig
• Je vindt samenwerken prettig maar je bent ook zelfstandig.
Wat krijg je?
• € 2.000 bruto p/m op ft basis (afhankelijk van kennis en ervaring)
• Vakantiegeld en winstdelingsregeling
• 24- tot 40-urige werkweek
• 2 vakantiedagen per jaar
• Reiskostenvergoeding
• Pensioenregeling en bedrijfssportregeling
• Interne opleidingsmogelijkheden + individuele trainingen
• Informele sfeer met enthousiaste, open collega’s
Oh ja! Wie zijn wij?
SolarToday is een solar groothandel voor installateurs. Met een portfolio van topmerken en vestigingen door heel het land voorzien wij installateurs van zonnepanelen en toebehoren. Ook hebben we een aantal vestigingen in het buitenland. Wij kiezen hierbij voor advies op maat en ontzorgen onze klanten. Herken jij jezelf in dit profiel en ben je woonachtig in de regio rondom Haarlem? Reageer dan snel en stuur jouw sollicitatie naar onze People en Organisatie adviseur Helen Bogaers h.bogaers@solartoday.nl en we nemen snel contact met je op. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust telefonisch contact op met Helen +31 6 53788704.