
Inkoopadministratie – 24-32 uur
Jij zorgt dat de organisatie groeit!
Als Inkoopadministratie medewerker ben jij de schakel tussen leveranciers, het magazijn en andere afdelingen. Je verwerkt inkooporders, bewaakt levertermijnen, boekt goederenontvangsten en zorgt dat alle administratie op rolletjes loopt. Dankzij jouw oog voor detail en proactieve houding blijft onze inkoopafdeling gestructureerd en efficiënt. Je bent onmisbaar!
Wie ben jij?
• Je hebt enkele jaren relevante werkervaring;
• je kan snel schakelen en vindt het leuk om ons CRM-systeem eigen te maken (Exact);
• je wil deel uitmaken van een toonaangevende Europese groothandel die zich inzet voor een groene toekomst;
• je vindt het leuk om op kantoor te werken;
• je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
Wat bieden wij?
• Het fulltime maandsalaris ligt tussen de € 3.000,- en € 4.000,- bruto. Dit wordt bepaald op basis van je ervaring;
• 29 vakantiedagen op fulltime basis;
• 8% vakantietoeslag, pensioen en volledige vergoeding van reiskosten;
• winstdelingsuitkering;
• € 35 per maand voor vitaliteitsbudget of sportabonnement via GoVital;
• flexibel werkbeleid en mogelijkheid tot thuiswerken;
• sfeervol kantoor met vers fruit en drinken.
Oh ja! Wie zijn wij?
SolarToday is een solar groothandel voor installateurs. Met een portfolio van topmerken en vestigingen door heel het land voorzien wij installateurs van zonnepanelen en toebehoren. Daarnaast hebben wij ook een aantal vestigingen in het buitenland. Wij kiezen hierbij voor advies op maat en ontzorgen onze klanten. Spreekt de functie jou aan? Stuur je sollicitatie dan naar: Cindy Hooning, HR Adviseur, via een email naar: c.hooning@solartoday.nl of neem telefonisch contact op: 06-27512711.